Спеціалізуємось на реєстрації: приватних підприємств, ТОВ (товариств з обмеженою відповідальністю) та ФОПів (фізичних осіб-підприємців). Надаємо різноманітні юридичні послуги, які спрямовані на забезпечення правильної та ефективної реєстрації бізнесу.
Наші послуги для ФОП:
- Консультація з питань державної реєстрації ФОП;
- Підбір оптимальних КВЕДів (видів економічної діяльності) та системи оподаткування;
- Підготовка пакету документів для реєстрації ФОП;
- Подача пакету документів державному реєстратору;
- Державна реєстрація ФОП;
- Отримання документів (виписка з ЄДР, витяг платника ЄП/ПДВ).
Послуга може надаватись повністю або частково.
Ціна: від 1000 – 3500 грн.
Термін виконання: 3 дні.
Додаткові витрати: нотаріальні послуги, а саме нотаріальні довіреності на представництво.
Наші послуги для ТОВ:
- Консультація з питань реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю;
- Консультація з питань найменування та перевірка відсутності подібної назви підприємства у Єдиному державному Реєстрі;
- Підбір оптимальних КВЕД (видів економічної діяльності), відповідно до запланованої діяльності компанії;
- Консультація з вибору оптимальної системи оподаткування для підприємства;
- Юридична адреса для реєстрації ТОВ з поштовим і секретарським обслуговуванням терміном на 1 рік.
- Підготовка повного пакету документів з реєстрації ТОВ (Протокол про створення, заява про державну реєстрацію створення юридичної особи);
- Подача повного пакету документів на реєстрацію та проведення державної реєстрації ТОВ;
- Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю;
- Отримання офіційних документів ТОВ (Статут, Виписка);
- Реєстрацію ТОВ в податковій платником ПДВ або реєстрація ТОВ платником єдиного податку;
- Отримання Витягу з реєстру платників ПДВ або Витягу з реєстру платників єдиного податку;
- Супровід відкриття банківського рахунку;
Ціна та термін реєстрації підприємства
Вартість послуги - від 7600 грн.
Термін виконання - 7 днів
Додаткові витрати: нотаріальні послуги, а саме нотаріальні довіреності від засновників, нотаріальні послуги із засвідчення справжності підписів засновників на Статуті.
За результатами реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю Ви отримуєте:
- Виписку про державну реєстрацію ТОВ.
- Протокол про створення ТОВ.
- Статут та Опис ТОВ.
- Наказ про призначення керівника.
- Витяг платника ПДВ або Витяг платника єдиного податку.
- Юридична адреса з поштовим і секретарським обслуговуванням терміном на 1 рік.
- Консультацію з питань подальшого подання податкової звітності та ведення діяльності.
Яку інформацію необхідно надати
- визначитись з кількістю засновників (учасників) майбутнього ТОВ (ними можуть бути юридичні та/або фізичні особи, резиденти/нерезиденти в кількості від 1 та більше осіб);
- надати нам найменування майбутнього ТОВ задля перевірки його в реєстрі на предмет тотожності з вже існуючими;
- вказати/описати види діяльності ТОВ (чим буде займатися підприємство, щоб ми правильно підібрали коди КВЕД);
- надати адресу для реєстрації (юридичну адресу можна придбати у нас);
- визначитись з розміром статутного капіталу (мінімальний розмір законодавчо не визначений). Тобто, статутний капітал може дорівнювати одній гривні або, наприклад, одному мільйону;
- вказати порядок формування статутного капіталу: грошима або майном (офісними меблями, технікою, транспортним засобом тощо);
- визначитись з кандидатурою керівника (директора);
- надати паспортні дані та ідентифікаційні коди на засновників та керівника;
- надати інформацію, чи зареєстровані засновники як фізичні особи-підприємці та, чи є вони учасниками інших ТОВ.