З моменту реєстрації знака для товарів і послуг виключні права на його використання належать власнику ТМ, який має право вирішувати або забороняти користуватися ім’ям бренду. Якщо ви тільки збираєтеся реєструвати товарний знак або не хочете допустити використання вашої репутації недобросовісними конкурентами, замовте послугу моніторингу торгової марки у досвідченого фахівця — адвоката Андрія Мельника.
З моменту реєстрації знака для товарів і послуг виключні права на його використання належать власнику ТМ, який має право вирішувати або забороняти користуватися ім’ям бренду. Якщо ви тільки збираєтеся реєструвати товарний знак або не хочете допустити використання вашої репутації недобросовісними конкурентами, замовте послугу моніторингу торгової марки у досвідченого фахівця — адвоката Андрія Мельника.
Для чого потрібен моніторинг торгових марок? Незважаючи на те, що заявки на реєстрацію ТМ проходять ретельну перевірку в патентних відомствах, на практиці трапляються прецеденти, коли формально позначення не порушують вимог закону, але є причиною збитків власників раніше зареєстрованих брендів. Так можуть бути зареєстровані ідентичні назви в різному графічному виконанні, знаки з аналогічним смисловим значенням, подібні зображення, фонетично схожі назви з різними написанням.
Своєчасний моніторинг ТМ допоможе захистити законного правовласника інтелектуальної власності від порушень його прав з мінімальними витратами і без розглядів в суді. Надаю рекомендації щодо дій, які допоможуть запобігти реєстрації торгового знака конкурентом.
Якщо ви дорожите репутацією і вклали чимало коштів у рекламу і просування особистого бренду, рекомендуємо регулярно відслідковувати наявність заявок на конфліктуючі позначення, оскільки після отримання іншою особою свідоцтва оскаржити свої права буде набагато складніше і дорожче, адже судові витрати в такому випадку лягають на плечі позивача.